1) Hvornår og hvordan betaler jeg standleje ?
Du skal ikke forudbetale din standleje – vi trækker den fra dit salg, inden vi udbetaler dit overskud. Vi kalder det “lejegaranti”. Husk at læse vores “Betingelser”.
2) Hvad kan jeg selv gøre for at optimere mit salg ?
Du kan selv gøre en kæmpe forskel i dit salg. Hold din stand ryddelig og tjek at der er priser på alt. Hold dit prisniveau nede. Husk du sælger brugt og konkurrere med nye varer som kan være på udsalg / tilbud. Vi skaber MEGET trafik til butikken, og hvis du ikke sælger fra din stand, er det fordi du enten har varer som ikke lige falder i vestjydernes smag, dine priser er for høje eller din stand er helt uoverskuelig (det er højst sandsynligt ikke placeringen af standen). HUSK vi blander os ikke i hvordan du driver standen, så længe man følge vores betingelser, men vil gerne vejlede. Vi skaffer kunderne – du skal sørge for at din “butik” sælger.
3) Hvad koster det at sælge sine varer hos Lop de Lux – ud over standleje ?
Vi tager 15 % i kommission af dine varer. Dog tager vi kun 12% af varer over kr. 1000,- og 20 % på varer som står i storting eller andre steder udenfor din stand.
4) Hvornår kan jeg få mit overskud udbetalt ?
Du kan altid få udbetalt dit overskud. Skriv en besked i messenger eller på sms – så udbetaler vi dine penge. Har du ikke bedt om at få dine penge udbetalt, bliver der afregnet når du tjekker ud fra din stand – husk altid at tage en snak med medarbejderen ved kassen når du tjekker ud.
5) Hvad sker der med de ting hvor prisen er faldet af eller jeg har glemt at mærke ?
Vi har en reol med ting som vi mangler ejer til. Du finder reolen i stortingsafdelingen. Husk jævnlig at tjekke om dine ting er landet der “Lost and Found”. Tingene er kun opbevaret i “Lost and Found” i 14-30 dage, så bliver de mærket om og solgt til velgørenhed.
6) Kan man have 2 bøjlestænger på en børnestand ?
Du kan leje en ekstra bøjlestang til din reol. Det koster kr. 25,- pr. lejeperiode og den monteres under den originale bøjlestang på din stand. Bøjlestangen udlejes ved disken.
7) Hvordan laver jeg prismærker ?
Når du har oprettet en bruger kan du begynde at taste dine priser, også selvom du ikke har booket en stand endnu. Du opretter prisark – taster en kort tekst og pris – husk at gemme. Når du ankommer til butikken kan vi printe dine priser ud til dig , som du har tastet hjemmefra eller du kan selv printe dem i klargøringsrummet. Hvis du ikke vil bruge tid på at taste priser hjemmefra er det også muligt at få blanke prismærker udleveret, som udfyldes med kuglepen. Husk at fylde arkene helt ud, så der ikke går for mange prismærker til spilde – vi skal tænke på miljøet.
Når du modtager dine prismærker i butikken, har vi prispistol, bøjler, alarmer og perler som skal vise størrelsen på tøjet. Alle disse ting følger gratis med i standlejen. Alle prismærker printes på almindeligt A4 papir, hvis du ønsker klistermærker koster det kr. 5,- pr. ark. Der er 33 prismærker på et A4 ark.
8) Hvornår må jeg stille min stand op ?
Når din standleje starter må du stille op dagen før (1 time før lukketid). Så er du klar til at sælge fra din stand, når vi åbner den dag din standleje starter. Det samme gælder når du tager standen ned – så skal standen være tømt 1 time før lukketid, samme dag som standen udløber.
9) Kan jeg lave priser og se mit salg på en App?
Du kan lave prisark og følge dit salg i App´en “Zellr”. Brug dit brugernavn og login – så er du i gang.
10) Er det svært at komme igang ?
Husk medarbejderne står klar til at hjælpe dig – vi har alt hvad du skal bruge til din stand. Prismærker, textilpistoler, alarmer, bøjler, ekstra bøjestænger, papir og sprittusch til skilte osv. Spørg endelig !
Det er faktisk ret sjovt at drive sin egen lille butik i vores butik.
Sammen gør vi en forskel for miljøet og pengepungen :O)
Mvh. Lop de lux – mobil 31319301